دانلود انلاین بسته: کد متلب حل معادله دیفرانسیل معمولی با روش عددی رانگ کوتای مرتبه چهار با توضیحات

کد متلب حل معادله دیفرانسیل معمولی با روش عددی رانگ کوتای مرتبه چهار با توضیحات خط به خط در ورد

این برنامه قادر است معادله دیفرانسیل معمولی ODE را از کاربر دریافت کرده و آن را به روش رانگ کوتای مرتبه چهار حل کرده و تابع و مشتق آن را رسم کند
توضیحات کامل به صورت فایل ورد در فایل زیپ برنامه موجود است

برنامه ابتدا در خطوط 7 و 8 به ترتیب، مقادیر x0 و xn یا همان نقطه‏ی ابتدا و انتهای بازه را از کاربر دریافت می‏کند. سپس در خط 9 مقدار h که طول گام است را از کاربر گرفته و در خط 10 مقدار تابع در نقطه شروع یعنی y(x0) را از کاربر دریافت می‏کند.

سپس در خط 11 تابع را از کاربر سوال می‏کند و آن را در متغیر fun ذخیره می‏کند.

در خط 13 برنامه رشته‏ای که از x0 شروع و تا xn ادامه دارد با طول گام h می‏سازد. در خط 14 این رشته را در ستون اول ماتریس y که تمام جواب های نهایی در آن قرار دارد، می‏ریزد. در خط 15 نیز مقدار اولیه را در ماتریس نهایی جواب قرار می‏دهد.

در بلوک for مربوط به خطوط 16 تا 21 برنامه مقدار تابع را به دست می‏آورد به این شکل که ابتدا مقادیر k1, k2, k3, k4 را حساب کرده و سپس با افزودن مقدار (k1+2*k2+2*k3+k4)/6، به نقطه‏ی قبلی مقدار تابع در نقطه جدید را محاسبه می‏کند.

در بلوک مربوط به خطوط 26 تا 30 ضمن محاسبه‏ی مشتق تابع در تمام نقاط بازه مقادیر x,y,y’ را که به ترتیب در ستون اول تا سوم ماتریس y قرار دارند را نمایش می‏دهد. در خط 29 هم با 0.1 ثانیه تاخیر به سراغ نقطه بعدی می‏رود.

در خطوط 31 تا 36 هم مقادیر x, y , y’ رسم می‏شوند.


قیمت : 3,000 تومان

پرداخت و دانلود


بلافاصله پس از پرداخت ، لینک دانلود به شما نمایش داده می شود و همچنین یک نسخه نیز برای شما ایمیل می شود .

[ بازدید : 49 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]

[ جمعه 9 تير 1396 ] [ 13:23 ] [ سودا ]

[ ]

ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]